Keresés ebben a blogban

2013. augusztus 9., péntek

8. fejezet

Közben hallgassatok valami zenét. Lehet válogatni.  :D ^^
- Taylor Swift - Red
- Demi Lovato - Heart Attack
- Bruno Mars - Treasure
Megint rövid rész lett, ne haragudjatok.  :/
Jó olvasást!  ~ Rdm.♥








Reggel mosolyogva ébredtem, mert Louis simogatta a karomat. Még csukva voltak a szemeim, de érztem, hogy gyönyörű kék tekintete szinte égeti az arcomat. Kinyitottam a szemem. Életem legszebb reggeli élménye volt ez, mivel az első dolog, amit megláttam Louis arca volt. Mosolyogva figyelt engem.
- Jó reggelt, hercegnő. -köszöntött.
- Neked is, kicsim. Hogy aludtál? -kérdeztem felülve az ágyban.
- Egész jól. Nem tudod, hogy ki akart majdnem lelökni az ágyról alvás közben? -kérdezte szemtelenül, még mindig mosolyogva.
- Á, nem... Fogalmam sincs. -nevettem fel, majd felkászálódtam. -Elmegyek zuhanyozni, oké?
- Menj csak. Addig csinálok reggelit. -nyomott egy puszit a homlokomra és az ajtó felé indult. Sóvárogva néztem meztelen felsőtestét, majd úgy döntöttem, inkább visszahúzom magamhoz. A reggeli csók hiányzott nagyon. kuncogott, amikor megragadtam a karját és visszarántottam. Érzékien csókolóztunk, de egy hang megzavart minket. Csöngettek.
- Megyek. -sóhajtott csalódottan Louis és elindult, hogy kinyissa az ajtót. Én is kíváncsian kidugtam a fejem a szobaajtón. Emma rontott be a házba, majd amikor Louis-val találta szembe magát, kicsit elbizonytalanodott. Főleg Louis meztelen felsőtestét látva. Végül bátortalanul köszönt neki, és amikor meglátott engem rögötn odajött.
- Mi történt? -kérdeztem kicsit szórakozottan. Furcsa volt a kiegyensúlyozott, mindig kedves, szerény Emmát ennyire feldúltnak és idegesnek látni. Válaszként csak a kezembe nyomot egy újságot. A címlapján egy lesifotó szerepelt, amint tegnap kiléptünk az étteremből.
'A One Direction tagjai a tegnap este folyamán egy étteremben tartózkodtak; kaptuk a hírt forrásainktól. Danielle Peazer neve már ismert lehet a rajongók körében, de a srácokkal újabban két másik lány is volt.
Mint megtudtuk Louis Tomlinson oldalán Izabella James díszelgett. Egy fiatal, átlagos lány, aki idén érettségizik majd. Louis és a lány között egész este szinte izott a levegő, fotósaink lekapták őket csókolózás közben is.
Emma Livery, a szőke hajú, egy évvel idősebb Izabellánál, de szintén most érettségizik a gimnáziumban. Az este folymán leginkább Harry Styles oldalán volt látható, de mindegyik fiúval nagyon jól kijött és sokat beszélt Danielle-el is.
Nos, már csak az a kérdés, hogy mennyire komoly a dolog. A rajongók elkezdhetnek dühöngeni Louis és Izabella miatt, ugyanis ők minden valószínűség szerint együtt vannak. Harry és Emma este azonban nem  biztos, így nem kell aggódni emiatt. Viszont annyi bizonyos, hogy ők ketten is nagyon jól érezték magukat tegnap este...'
Elkerekedett szemekkel olvastam a sorokat.
- Honnan tudják a nevünket?! Honnan tudják, hogy végzősök vagyunk?! Miért csinálják ezt?! Semmi közük hozzá! -akadtam ki teljesen. Louis gyorsan kivette a kezemből az újságot és odaadta Liam-nek, aki szintén ébren volt már, és el akarta olvasni a cikket. Louis átölelt hátulról, közben megnyugtató szavakat motyogott a nyakamba, amitől egy kicsit jobban lettem. Megfordultam és jó szorosan megöleltem, majd a vállára hajtottam a fejem és mélyen beszívtam az illatát. Ekkor döbbentem rá, hogy még mindig nincs rajta póló. Kihasználtam a helyzetet és jól szemügyre vettem a felsőtstét. Megnézegettem a tetkóit is. Azok nélkül is ugyanúgy szeretném, de úgy gondolom, hogy tökéletesen kiegészítik a testét a tetoválások.
- Ajjj, ezt nem hiszem el! -csóválta a fejét mérgesen Niall, majd szomorúan rám és Emmára nézett. -Hát, sajnos ez van. Nehezen, de meg lehet szokni.
Egy erőtlen mosolyt varázsoltam az arcomra, amikor Niall megsimította a karomat.
- Elmegyek zuhanyozni. -sóhajtottam, mert végülis már fél órája erre készültem.
- Jó, de öltözzél fel utcaiba, mert nekünk próbánk lesz, és te is jössz. -szólt nekem Zayn, aki abban a pillanatban rakta le a telefont.
- Oké. -mosolyogtam rá.
- Megyek, mert anyu kiakad. Azt mondtam, 5 percre ugrok át... -húzta el a száját Emma és gyorsan elköszönt.

***

Gyorsan befontam a hajam, majd oldalra dobtam a vállamra és felvettem a sapimat.

Bementem a konyhába, hogy még igyak egy kortyot és csak akkor vettem észre, hogy a többiek nincsenek a lakásban. Dudálást hallottam kintről. Sietve bezártam a kulccsal a bajáratit és láttam, hogy a srácok már mind a terepjáróban vártak. Valamin nagyon jól szórakoztak, aztán megtudtam, hogy min, amikor kinyitottam a kocsiajtót.
- Hova fogok ülni? -kérdeztem kétségbeesetten.
- Választhatsz, hogy melyikőjük ölébe ülsz. -vihogott idétleül Zayn, de miután egy gyilkos pillantást lövelltem felé, inkább elhallgatott. Neki persze könnyű! Ő kényelmesen elvan az anyósülésben! Louis meg a volánnál, szóval választanom kellett Niall, Harry és Liam közül. Végül úgy döntöttem, hogy tudnak nélkülem is próbálni.
- Jajj, ne butáskodj! -szólt rám Niall, majd szinte belerángatott az ölébe, így égő vörös arccal utazhattam a stúdióig.
Jó volt végre hallani élőben is a dalaikat. A Little Thigs-el kezdték, Louis végig engem nézett miközben énekelt. Következett a She's Not Afraid, utána pedig a More Than This, ami hivatalosan is a kedvenc számaim egyike lett. Még sok dalt elpróbáltak, végül délután három óra körül értünk haza. A nap további részében csak lustultunk a házban, leginkább a TV-t bámultuk, amiben valami halál unalmas film ment. Aztán egyszer csak elsötétült a képernyő.
- Elment az áram. -jelentette be Zayn, miután megpróbálta felkapcsolni a lámpát, de az nem égett.

1 megjegyzés: